ترجمه ناتی
مطالعه نحوه ثبت سفارش

​​​​​​​mztranslationteam@gmail.com

0912 238 57 97 

0939 522 69 94 

 :مدیریت امور سفارشات

:مترجم ناتی مسئول و مدیریت دپارتمان ترجمه

تماس/ پیامک: شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری): 10 صبح الی 6 عصر 

اطلاعیه: این مجموعه در واتس اپ و تلگرام فعالیتی ندارد و کلیه مکاتبات از طریق ایمیل انجام میشود.

ترجمه ناتی گواهی عدم سوء پیشینه - ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه با مهر ناتی

ترجمه گواهی عدم سوء پیشینه با مهر ناتی جزء آخرین مدارکی است که از متقاضی اخذ ویزای استرالیا و یا نیوزیلند درخواست میشود. در این پست با ترجمه ناتی گواهی عدم سوء پیشینه (گواهی عدم سوء سابقه)، نحوه اخذ این گواهی و نکات تخصصی در ترجمه ناتی این گواهی آشنا میشویم.

 

گواهی عدم سوء پیشینه چه کاربردی دارد؟

این گواهی در مواقعی که شخص قصد دارد استخدام شود به کارفرما ارائه داده میشود. از دیگر کاربردهای آن، ارائه این گواهی به سفارت کشور مقصد مهاجرت است.

 

گواهی عدم سوء پیشینه چه زمانی از متقاضی درخواست میشود؟

این گواهی نشان دهنده سوابق کیفری اشخاص است. در مواقعی که اداره مهاجرت، دانشگاه مقصد، سازمان یا شرکت استخدام کننده و یا سازمانهای ارزیابی قصد پی بردن به سابقه کیفری فرد دارند، از ایشان خواسته میشود که این گواهی را ارائه دهند.

 

نحوه اخذ گواهی عدم سوء پیشینه (سوء سابقه):

متقاضی اخذ این گواهی میباید با همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس بیومتریک به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا پلیس + 10 مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر نماید (درج کد پستی جهت دریافت گواهی الزامی است). پس از پرداخت وجه مربوطه، متقاضی همه امور مربوطه را به پایان رسانده است و گواهی مربوطه برای ایشان از طریق پست ارسال میگردد.

اخیرا ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضی قادر است از طریق سامانه ثنا نیز صدور این گواهی را درخواست  نماید. بدین ترتیب، میتوان به طور غیر حضوری و اینترنتی نیز اقدام به اخذ این گواهی نمود. لازم به ذکر است که هر دو نوع گواهی از طریق ترجمه با مهر ناتی قابل تایید و ارائه هستند.

 

ترجمه ناتی گواهی عدم سوء پیشینه و نکات تخصصی آن

این گواهی اگر به صورت فیزیکی صادر شود، بسته به استان محل صدور ممکن است، فرمهای مختلفی داشته باشد. طبق قوانین ترجمه ناتی، حفظ حالت ظاهری این فرمها در ترجمه بسیار حائز اهمیت است. مشخصات فرد میبایست طبق گذرنامه ایشان درج شود. درج شماره، تاریخ، حوزه صادر کننده و مدت اعتبار گواهی (درصورت درج در گواهی) از ملزومات ترجمه ناتی این گواهی است.

در استرالیا و نیوزیلند از عبارت Police Clearance یا Police Check جهت انتقال مفهوم بررسی سوابق کیفری شخص برای صدور این گواهی استفاده میشود. در ترجمه ناتی گواهی عدم سوءسابقه که توسط گروه ترجمه ناتی MZ انجام میگیرد، از عبارت Police Clearance استفاده میشود تا ترجمه کاملا در مقصد خود مطلوب و قابل درک باشد.

 

 

 

نحوه ثبت سفارش ترجمه با مهرناتی را اینجا خواهید یافت.

 

 

صفحه اصلی وبسایت

 

Published on April 16, 2021