ترجمه ناتی
مطالعه نحوه ثبت سفارش

​​​​​​​mztranslationteam@gmail.com

0912 238 57 97 

0939 522 69 94 

 :مدیریت امور سفارشات

:مترجم ناتی مسئول و مدیریت دپارتمان ترجمه

تماس/ پیامک: شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری): 10 صبح الی 6 عصر 

اطلاعیه: این مجموعه در واتس اپ و تلگرام فعالیتی ندارد و کلیه مکاتبات از طریق ایمیل انجام میشود.

ترجمه ناتی - کووید-19

در ایام همه گیری کووید-19، گروه ترجمه ناتی اِمزی فعالیت خود را در زمینه خدمات ترجمه با مهر ناتی ادامه میدهد.

باز و بسته شدن مکرر مرزهای استرالیا و نیوزیلند بر روی ارزیابی مدارک و ترجمه های ناتی بی تاثیر نبوده است. عدم ثبات زمانی در درخواست ترجمه مدارک از متقاضیان و دسترسی کمتر ایشان به دفاتر ترجمه ناتی در ایام همه گیری ویروس کرونا از دغدغه های متقاضیان ویزای استرالیا و نیوزیلند تبدیل شده است.

با پیش بینی وضعیت کنونی و جهت آرامش خاطر متقاضیان ترجمه ناتی، تمهیداتی ترتیب دادیم تا خدمات خود را در زمینه ترجمه با مهر ناتی ادامه دهیم. با همکاری صمیمانه مترجم ناتی گروه، این امکان به وجود آمده تا امور مربوط به ارزیابی مدارک جهت صدور پیش فاکتور، ثبت سفارش، پرینت ترجمه ها و تحویل ترجمه ها بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام گیرد.

طبق روال کار جدید گروه ترجمه ناتی اِمزی، دیگر نیازی به ارائه مدارک به صورت فیزیکی توسط متقاضی ترجمه جهت برآورد هزینه و تعیین زمان تحویل نیست. این بررسی جهت تنظیم پیش فاکتور به صورت آنلاین و طبق اسکن مدارک متقاضی انجام میگیرد. پس از ثبت سفارش و پردازش آن، تحویل ترجمه هم به صورت آنلاین انجام میگیرد و فایل/ فایل های ترجمه در فرمت پی دی اف برای متقاضی ایمیل میشوند.

فرضا متقاضی قصد دارد کارت پایان خدمت خود را با مهر ناتی ترجمه نماید. ابتدا میبایست اسکن کارت را تهیه و طبق قسمت ثبت سفارش اقدام نماید. پس از طی مراتب پردازش ترجمه، اسکن ترجمه و پیوست پلمب شده به آن با فرمت پی دی اف و با کیفیت استاندارد 300 دی پی آی برای متقاضی امیل میشود.

لازم به ذکر است که همچون گذشته، متقاضیان ترجمه ناتی قادر به دریافت نسخه کاغذی (فیزیکی) ترجمه خود نیز هستند. این امر با هماهنگی قبلی از طریق تماس با شماره های مندرج در وبسایت امکان پذیر خواهد بود.

 

 

نحوه ثبت سفارش ترجمه با مهرناتی را اینجا خواهید یافت.

 

 

صفحه اصلی وبسایت

Published on December 21, 2020