ترجمه ناتی
مطالعه نحوه ثبت سفارش

​​​​​​​mztranslationteam@gmail.com

0912 238 57 97 

0939 522 69 94 

 :مدیریت امور سفارشات

:مترجم ناتی مسئول و مدیریت دپارتمان ترجمه

تماس/ پیامک: شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری): 10 صبح الی 6 عصر 

اطلاعیه: این مجموعه در واتس اپ و تلگرام فعالیتی ندارد و کلیه مکاتبات از طریق ایمیل انجام میشود.

مزیت ترجمه با مهر مترجم ناتی در ارزیابی مدارک

همانطور که گفته شد، ناتی (NAATI) سازمانی است که توسط استرالیا و نیوزیلند بنا شده است. هدف از شکل گیری این سازمان اعتبار بخشی و ارتقا کیفی به ترجمه مدارکی است که با مهر مترجم ناتی به مقصد سفارتها، دانشگاهها، اداره مهاجرت، سازمانهای ارزیابی، ارگانهای دولتی، بخش خصوصی و ... دو کشور استرالیا و نیوزیلند ارائه میشوند. این مدارک توسط متقاضیان مهاجرت، تحصیل، کار و ... جمع آوری و به مترجم ناتی ارائه میشوند و پس از ترجمه و تایید آنها با مهر ناتی قابلیت ارائه شدن دارند.

مهمترین کاربرد ترجمه هایی که به تایید مترجم ناتی میرسند، انجام امور ترجمه مدارک جهت اخذ ویزای استرالیا و نیوزیلند و تمدید آن است. با استفاده از ترجمه ناتی، متقاضی ویزا فرآیند بررسی و ارزیابی مدارک خود را توسط ماموران ارزیابی، ماموران اداره مهاجرت، مسئولان و اساتید دانشگاهها و ... تسهیل میبخشد. زیرا ترجمه ناتی و مترجم ناتی کاملا مورد اطمینان دولتهای دو کشور نامبرده میباشند و اعتبار مترجم ناتی و صحت ترجمه ناتی به راحتی قابل استناد است.

دریافت کننده (Recipient) ترجمه ناتی با استفاده از شماره اشتغال مترجم (Practitioner ID) که در مهر و سربرگ مترجم ناتی درج شده است، امکان بررسی اعتبار مترجم را خواهد داشت. جهت بررسی صحت انجام ترجمه توسط مترجم ناتی، فایل word هر مدرکی که به تایید مترجم ناتی میرسد در آرشیو او و بالطبع در آرشیو سازمان ناتی بایگانی میشود. دریافت کننده از طریق ارسال ایمیل (به سازمان ناتی و مترجم ناتی) میتواند به آسانی اعتبار و صحت موارد نامبرده شده را بررسی نماید.

این سهولت در استعلام در فرآیند اخذ ویزا یا تمدید آن امتیازی ارزنده برای متقاضی محسوب میشود که استفاده از آن فرصتی مغتنم محسوب میشود.

 

نحوه ثبت سفارش ترجمه با مهرناتی را اینجا خواهید یافت.

 

 

صفحه اصلی وبسایت

Published on January 26, 2021