ترجمه ناتی
مطالعه نحوه ثبت سفارش

​​​​​​​mztranslationteam@gmail.com

0912 238 57 97 

0939 522 69 94 

 :مدیریت امور سفارشات

:مترجم ناتی مسئول و مدیریت دپارتمان ترجمه

تماس/ پیامک: شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری): 10 صبح الی 6 عصر 

اطلاعیه: این مجموعه در واتس اپ و تلگرام فعالیتی ندارد و کلیه مکاتبات از طریق ایمیل انجام میشود.

ثبت سفارش ترجمه ناتی در سراسر نقاط ایران

با توجه به عنصر مهاجرت پذیری استرالیا و نیوزیلند، شمار متقاضیان اخذ ویزای استرالیا و نیوزیلند در ایران رفته رفته بیشتر شده است. این امر نیاز هموطنان مان به ترجمه با مهر ناتی را افزایش داده است.

قریب به دو سوم متقاضیان ترجمه ناتی گروه اِمزی را متقاضیان ساکن شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، یزد، اهواز، رشت، کرمانشاه، قم و قزوین تشکیل میدهند. تا قبل از شیوع ویروس کرونا مدارک این دسته از متقاضیان به صورت فیزیکی برای گروه ما ارسال میشد؛ چه از طریق پست، چه به صورت حضوری. اما با همه گیری کووید-19، شرایط ارسال فیزیکی مدارک سخت تر و سخت تر شد. از این رو، با توجه به ریسکی بودن دریافت حضوری مدارک و مراجعه به دفاتر پستی، ترتیبی اتخاذ شد تا مدارک به صورت غیر حضوری به تایید مترجم ناتی برسند.

از مزایای ترجمه ناتی این است که مترجم ناتی قادر است مدارک متقاضی ترجمه ناتی را از روی اسکن مدارک ایشان به انجام و تایید برساند. به عبارت دیگر، جهت ترجمه با مهر ناتی نیازی به ارائه اصل مدارک نیست. همانطور که سیستم مدرن ترجمه از طریق فایل در ترجمه ناتی در سراسر دنیا انجام گرفته و میگیرد، با توجه به نکات یاد شده، گروه ترجمه ناتی اِمزی نیز تصمیم گرفت این شیوه را نیز به خدمات خود اضافه کند.

 از این رو، هموطنان عزیز ما میتوانند در هر نقطه ای از ایران به ترجمه مدارک خود با مهر ناتی اقدام نمایند. در این صورت، مترجم ناتی به فایلهای اسکن شده مدارک مورد نظر احتیاج خواهد داشت.
این نکته حائز اهمیت است که چنانچه، بسته به نیاز، متقاضیان ترجمه ناتی ساکن شهرهایی غیر از تهران قصد ارسال اصل مدارک خود به گروه ما را دارند تا ترجمه ناتی از روی اصل مدارک انجام گیرد، میبایست با هماهنگی قبلی با پشتیبانی مجموعه (09395226994) به ارسال مدارک خود از طریق پست اقدام نمایند.


متقاضیان محترم میتوانند با مطالعه بخش ثبت سفارش با نحوه ارسال فایل/ فایلهای مربوطه آشنا شوند.

 


همچنین توضیحات کامل نحوه انجام ترجمه و دریافت آنها در بخش روال کار قابل مشاهده است.

 

 

 

صفحه اصلی وبسایت

 

Published on January 22, 2021