ترجمه ناتی
مطالعه نحوه ثبت سفارش

​​​​​​​mztranslationteam@gmail.com

0912 238 57 97 

0939 522 69 94 

 :مدیریت امور سفارشات

:مترجم ناتی مسئول و مدیریت دپارتمان ترجمه

تماس/ پیامک: شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری): 10 صبح الی 6 عصر 

اطلاعیه: این مجموعه در واتس اپ و تلگرام فعالیتی ندارد و کلیه مکاتبات از طریق ایمیل انجام میشود.

AUSIT و ترجمه ناتی

ترجمه ناتی ترجمه ای است که توسط مترجم سازمان NAATI به تایید برسد و مترجم ناتی جهت اخذ مهر ناتی و فعالیت در زمینه ترجمه ناتی میبایست طبق قوانین ترجمه در استرالیا و نیوزیلند عمل نماید. 

دانستن این که NAATI از چه قوانینی پیروی میکند، در امر ترجمه مدارک کاملا موثر و تعیین کننده است و پاسخ بسیاری از سوالات متقاضیان ترجمه ناتی را مهیا میسازد. برای دانستن این قوانین میباید مختصری راجع به AUSIT بدانیم.

AUSIT (آزیت) مخفف Australian Institute of Interpreters and Translators (موسسه مترجمان شفاهی و مترجمان کتبی استرالیا) میباشد.AUSIT یک سازمان حرفه ای را برای جامعه ترجمه کتبی و شفاهی جهت ارتقا حرفه، بهبود سطح مترجمان و بالا بردن استانداردها از طریق پیشرفت حرفه ای و تصویب قوانین اخلاقی بنیان نهاده است. این موسسه در سال 1987 تاسیس شده است و مرکز اصلی در آن ملبورن استرالیا واقع شده است. تا به این تاریخ، آزیت دارای 750 مترجم شفاهی و کتبی میباشد در سراسر استرالیا میباشد. این سازمان وابسته به فدراسیون بین المللی مترجمان است.

AUSIT نمادی از عمل اخلاقی، شایسته و آگاهانه است که این کار را با ارتقا آیین نامه اخلاقی خود، سازماندهی توسعه حرفه ای با کیفیت، تأیید تحقیقات و حمایت از حقوق و دستمزد کافی برای اعضای خود انجام می دهد.

آئین نامه اخلاقی مهمترین محصول AUSIT است که قوانین آن برای حرفه ترجمه در استرالیا و نیوزیلند تنظیم شده است که NAATI هم از آن پیروی میکند.

فایل زیر نسخه ای از این آیین نامه است.

Code_Of_Ethics_Full.pdf

Sources

https://www.naati.com.au/
 

 

https://ausit.org/

 

 

 

نحوه ثبت سفارش ترجمه با مهرناتی را اینجا خواهید یافت.

 

 

صفحه اصلی وبسایت

 

Published on January 12, 2021